In onze samenleving, die diverser is dan ooit tevoren, merken we dat veel communicatieprofessionals worstelen om deze diversiteit effectief aan te spreken. Dit betekent niet alleen dat ze waardevolle kansen laten liggen, maar het kan ook hun communicatiedoelen ondermijnen, soms met negatieve gevolgen. Maar hoe kan je deze uitdaging ombuigen tot een kans? Hoe kan je de rijke diversiteit van onze samenleving echt omarmen en verbinden met je publiek?
Dat is precies wat we gaan verkennen in deze webinar. We duiken diep in de kunst en wetenschap van inclusieve communicatie, om jou de tools en inzichten te geven die nodig zijn om iedereen te bereiken.
Wat zal je leren tijdens deze webinar?
Je ontdekt waarom inclusieve marketing belangrijk is om relevant te blijven in deze diverse samenleving.
Je leert wat inclusieve marketing en communicatie betekenen.
Je kan aan de slag gaan met het Allyens-framework voor inclusieve marketing en communicatie.
De sessie zal gegeven worden door Taha Riani
Taha Riani (hij/hem) is managing partner bij
Allyens, een communicatiebedrijf dat zich toespitst op inclusieve marketing. Met zijn uitgebreide kennis in marketing begeleidt hij verschillende organisaties naar inclusieve communicatiestrategieën, zonder de vraag en behoeftes van zowel de klant als de doelgroep uit het oog te verliezen.